.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر. واکنش فاطمی امین به شایعه برکناری: شوخی نکنید!
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر.(ادامه)
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!» قرار بود شوخی نکنید!
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!»(ادامه)
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ... برکناری یک وزیر دیگر توسط رئیس جمهور؟ / گزینه احتمالی جدید برای تغییر در کابینه رئیسی
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ...(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور  ... یک نماینده: استاندارها ضعیفند، وزیرکشور را استیضاح می‌کنیم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور ...(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
شمال نیوز : پیشنهاد ما به دولت این بود که اجازه بدهند حدود 10 روز از فصل پاییز طی شود تا بتوان آمار دقیقتری از میزان مبتلایان در این فصل به خصوص زمانی که بسیاری از مردم از سفر بازگشته اند به دست آورد .... با بازگشایی مدارس با موج سوم کرونا مواجه خواهیم شد / نقش مافیای مدارس غیر انتفاعی در تشکیل کلاس های حضوری
شمال نیوز : پیشنهاد ما به دولت این بود که اجازه بدهند حدود 10 روز از فصل پاییز طی شود تا بتوان آمار دقیقتری از میزان مبتلایان در این فصل به خصوص زمانی که بسیاری از مردم از سفر بازگشته اند به دست آورد ....(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)


عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تعداد امضاهای استیضاح وزیر آموزش و پرورش از حد نصاب پایین‌تر آمد و به همین خاطر طرح استیضاح وی بایگانی شد. امضاهای استیضاح حاجی‌میرزایی از نصاب افتاد
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تعداد امضاهای استیضاح وزیر آموزش و پرورش از حد نصاب پایین‌تر آمد و به همین خاطر طرح استیضاح وی بایگانی شد.(ادامه)
سرنوشت مبهم ۳ استیضاح؛ کابینه از حد نصاب می‌افتد؟
نماینده‌ها می‌گویند احتمال منتفی‌شدن استیضاح وزیر نفت نیز وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد ۳۹ استیضاح‌کننده وزیر کشور، بر آرای خود مصر هستند. سؤال اینجا است که سرنوشت این سه استیضاح چه خواهد شد؟(ادامه)
زمان دقیق بررسی بودجه ۹۹ در مجلس
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال ۹۹ در روز ۴ اسفند در صحن مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز:
حالا شنیده می‌شود، رئیس جمهور قصد دارد به زودی تغییراتی را در کابینه انجام بدهد. گفته می‌شود از بین سه گزینه دو نفر باید از کابینه خداحافظی کنند و جای خود را به افراد جدید بدهند. باید دید که رئیس جمهور تصمیم به خداحافظی با کدام یک از این وزیران خواهد گرفت؟... قرعه جدایی به نام کدامیک از وزیران می‌خورد؟/ دو وزیر در آستانه جدایی از کابینه!
شمال نیوز: حالا شنیده می‌شود، رئیس جمهور قصد دارد به زودی تغییراتی را در کابینه انجام بدهد. گفته می‌شود از بین سه گزینه دو نفر باید از کابینه خداحافظی کنند و جای خود را به افراد جدید بدهند. باید دید که رئیس جمهور تصمیم به خداحافظی با کدام یک از این وزیران خواهد گرفت؟... (ادامه)
مخالفت سران قوا با افزایش قیمت بنزین
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم هیچ دولتی به اندازه این دولت از ابتدا تا الان از اختیار برخوردار نبوده است و مجلس هم خیلی همراه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : هرچه زودتر باید مشخص شود که حرف‌های زده شده توسط برخی از چهره‌های سیاسی اتهام است یا جرم. اگر جرمی اتفاق افتاده است باید سریع و صریح با آن برخورد شود..... نمایندگانی که باج می‌گیرند! دقیقا در این کشور چه خبر است؟ !
شمال نیوز : هرچه زودتر باید مشخص شود که حرف‌های زده شده توسط برخی از چهره‌های سیاسی اتهام است یا جرم. اگر جرمی اتفاق افتاده است باید سریع و صریح با آن برخورد شود.....(ادامه)
نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور: مشکلات کشور راه حل دارد. نباید این مشکلات را گردن بی اختیاری گذاشت. در طول تاریخ انقلاب گسترده ترین اختیارات را شما داشتید، چرا فرافکنی می کنید؟ 


آقای روحانی یک ماه مانند مردم عادی زندگی کنید، اگر توانستید دوام بیاورید!
نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور: مشکلات کشور راه حل دارد. نباید این مشکلات را گردن بی اختیاری گذاشت. در طول تاریخ انقلاب گسترده ترین اختیارات را شما داشتید، چرا فرافکنی می کنید؟ (ادامه)
شمال نیوز :  وی با بیان اینکه ۴ استان در موضوع آموزش و پرورش از دهه ۱۳۷۰ بسیار بد و ناعادلانه عمل کردند و پیش‌دبستانی از ۱۳۸۶ به بعد کد‌دار می‌شود و بر طبق قول وزیر در مهر‌ماه ۱۳۹۸ کد پرسنلی پیش‌دبستانی صادر و جذب می‌شوند..... استخدام 67 هزار حق‌التدریسی‌ در آموزش و پروش همزمان با مهر‌ماه ۹۸
شمال نیوز : وی با بیان اینکه ۴ استان در موضوع آموزش و پرورش از دهه ۱۳۷۰ بسیار بد و ناعادلانه عمل کردند و پیش‌دبستانی از ۱۳۸۶ به بعد کد‌دار می‌شود و بر طبق قول وزیر در مهر‌ماه ۱۳۹۸ کد پرسنلی پیش‌دبستانی صادر و جذب می‌شوند.....(ادامه)
علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به استیضاح‌های در دست بررسی مجلس، گفت: تا این لحظه فقط طرح استیضاح سه وزیر در مجلس در حال بررسی است که وزیر آموزش و پرورش جز آنان نیست. همچنین طرح استیضاح رحمانی فضلی نیز با 19 امضا ...
استیضاح وزیر کشور با ۱۹ امضای استیضاح به کمیسیون شوراها رفت
علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به استیضاح‌های در دست بررسی مجلس، گفت: تا این لحظه فقط طرح استیضاح سه وزیر در مجلس در حال بررسی است که وزیر آموزش و پرورش جز آنان نیست. همچنین طرح استیضاح رحمانی فضلی نیز با 19 امضا ... (ادامه)
با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر... وزیر علوم و دو وزیر دیگر کابینه را ترک می‌کنند/ تغییرات غیراقتصادی دولت در راه است
با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر...(ادامه)
احتمال تغییر ۴ وزیر دولت روحانی
(ادامه)
یوسف‌نژاد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی نیست
عضو هیئت‌‌رئیسه مجلس گفت: به تازگی استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شد، اما به هیئت‌رئیسه ارجاع نشد که طبق پیگیری‌‌هایی که داشته‌ام، این استیضاح جدی نیست.(ادامه)
«استیضاح» در کمینِ دو وزیر روحانی
نماینده مردم سبزوار در مجلس از به جریان افتادن طرح استیضاح ۲ وزیر در پارلمان خبر داد.(ادامه)
استیضاح وزیر آموزش و پرورش منتفی شد
نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر آموزش و پرورش درخواست خود برای استیضاح بطحایی را پس گرفتند به همین دلیل استیضاح منتفی شد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش سه شنبه استیضاح می‌شود
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.